Cintaku kerana Agamamu...

Bidadari hidupku,

ingatlah satu pesanan dari Imam Nawawi...
"Aku menyintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu...maka hilanglah cintaku padamu..."
maka jagalah agamamu lebih dari kau ingin menjaga cinta yang bakal tersemai antara kita suatu hari nanti...
aku pasrah dan redha kerana kita berdua adalah milik Yang Maha Esa...


Semoga kita akan bertemu suatu hari nanti kekasihku dan semoga Allah akan sntiasa merahmati dan merestui kasih sayang yg bakal terjalin antara kita,bila tiba masanya.. InsyaAllah. ;)
Aku ingin menjaga ikatan ini biar bunga2 cintaku tidak habis dimamah masa,musnah dimamah usia.
Aku inginkan bakal-bakal hari indah menjadi yang terindah buat aku,
Dan seiring dengan itu, aku mahu menjaga syariat kerana menjaga dalam pergaulan adalah penting untuk satu perhubungan kekal,
Sekali lagi aku minta maaf, andai aku ada membuat hatimu sakit 
walaupun tanpa aku sedari,

Salam sayang buat bakal bidadariku.. <3

0 comments:

Post a Comment