العام الجديد ...

Bissmillah...

... facebook login. Syukur meneliti setiap inci muka bukunya. Penuh dengan ucapan-ucapan tahun baru. Meriah sungguh! ^^ tiba2 terdetik di hati Syukur untuk mengemaskini blognya. "Dah lama tak di update blog tu, boleh jgk post pasal tahun baru, dah berusang dah berhabuk agaknya blog tu." detik Syukur sendirian dalam hatinya dgn penuh animasi tentang keadaan blognya. facebook log out...

**********
Assalamualaikum wbt...
Ini adalah post pertama utk tahun baru 2013. Alhamdulillah.. xberhabuk pun blog ni. ^^ mungkin sbb ada pengunjung hari-hari. (bangga :D) apa pun aku ingin mengucapkan terima kasih thanks syukran kpd kamu-kamu semua yg selalu kunjung ke blog ini samada yang memang betul-betul nak baca isi-isi dalam blog ini atau yang tersalah masuk ke blog ini. Terima kasih jgk kpd kamu-kamu yg selalu email saya dan sebagainya.

2012 dalam kenangan. 2012 menyimpan 1001 kenangan. Seronok, bahagia, sedih, ketawa, menangis dan ramai lagi telah menghiasi 2012 yang lalu. Tutup 2012 buka tahun baru 2013.
igt kalendar Islam jgk na ! :)
Lupakan kenangan yang lalu. Ok, sebenarnya jangan dilupkan! sbb? ia kenangan. Ada ke orang lupakan kenangan lalu? tak dak kot..kecuali la anda hilang ingatan.. ! nauzubillah.. :D

Semoga tahun baru 2013 menjadi tahun yang gilang gemilang buat diri kita, keluarga, bangsa, agama dan tanah air kita. ^_ Semoga Allah SWT permudahkan segala urusan kita permudahkan rezeki kita, permudahkan pelajaran kita. Semoga Allah SWT membuka pintu hati kita, terangi hati kita, permudahkan kita faham, mudah menghafal dan mudah ingat dlm pelajaran kita buat kawan-kawan yang akan menduduki exam. Dikesempatan ini juga saya ingin memohon maaf buat yang mengenali diri saya, rakan2 terutamanya kos pentadbiran dan hubungan korporat kelas TMD1, TMD2 dan TMD3, juga rakan-rakan serumah jika ada salah dan silap mohon ampun..wassalamualaikum wbt., (tiba-tiba jadi macam perutusan tahun baru pulak, haha) ok,  bittaufik wannajah.. :)

**********






0 comments:

Post a Comment